piątek, 4 września 2015

Makaron z sosem kurkowym

Witam was wszystkich bardzo serdecznie :)
Ostatnio bardzo się opuściłam w blogowaniu,ale postanowiłam zrobić modernizację mojego domu.Starą boazerię przemalowałam na biało sufit jest w kolorze lekkiej szarości,pokój również na biało.Mam na tym punkcie bzika! Wchodząc do sklepu wybieram tylko dodatki w bardzo jasnych kolorach tak samo jest przy kupowaniu mebli.
Malowanie,urządzanie a na pichcenie w kuchni nie ma czasu,ale obiecuję,że jak tylko skończę to biorę się ostro za gotowanie i pieczenie.Pomimo braku czasu wczoraj na obiad wpadły do talerza pyszne kurki zatopione w pysznym śmietankowym sosem.Całość podana z dodatkiem makaronu.Pyszny,szybki obiad z jesiennym akcentem.
Zapraszam do wypróbowania :)

Składniki na sos:

  • 25 dag kurek
  • duża cebula
  • trzy ząbki czosnku
  • łyżka masła
  • sól i pieprz 
  • pół kubeczka kwaśnej śmietanki 18%
Przygotowanie
Kurki staranie umyć,większe pokroić.Cebulkę kroimy w drobną kosteczkę,szklimy na maśle.Do cebulki dorzucamy kurki oraz przeciśnięty przez praskę czosnek.Lekko podsmażamy i wlewamy pół szklanki wody.Wszystko dusimy około 20 min.Po wyparowaniu wody zalewamy śmietanką,mieszamy i gotowe !

Makaron gotujemy al dente nakładamy na talerz i dodajemy sos kurkowy.
Smacznego! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz